joi, 18 februarie 2010

Bun venit pe blogul clasei Mate-Info

107 comentarii:

  1. Ziua buna la toti.
    Auzi pe Relutu :)))...maaahhh purligarule la ciololaru' ala nu raspunzi niciodata batute salcia pe fata...poate la intalnirea de 10 ani te vad :)... Arzate-ar gazu si bubilii .

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa raspund tune drecu in el ca e furat si ma toarna recuperatorii. Traba sa ne vedem BATAR la intalnirea din figura alaturata. Crepe-te lupu cel negru

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ati inceput sa intrati pe blog. Am discutat cu mai multi colegi si am cazut de acord ca intalnirea sa o facem la sfarsitul lunii mai, prin 21. Ar fi foarte bine daca ati lasa un mesaj legat de acesta data, daca e ok sau nu. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi cer scuze ca am gresit numele clasei , Roxana a avut dreptate. Am fost clasa de Informatica.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru intalnire de 10 ani as vrea sa fac un slide cu poze din liceu. daca aveti poze imi trimiteti pe mail?

    RăspundețiȘtergere
  6. Hello people!!!! Eu personal nu pot in 21 mai, ca am musafiri in weekend=ul ala, programati de pe acum, cu bilete de avion platite si tot...Daca se poate pe 04 Iunie ar fi perfect...


    Va puup

    RăspundețiȘtergere
  7. A...si apropo....Roxana se lauda degeaba ca ea a descoperit ca de fapt am fost clasa de Info...ca pe mine m-a sunat sa ma intrebe daca e asa :PPP. Asa ca ....oficial....eu am dat raspunsul final daaaaa??? =)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Salutari la toata lumea. :)
    O sa caut ceva poze dar sunt sanse mici sa gasesc ceva..nu prea erau atunci aparate digitale :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ovidiu tu ai facut cele mai multe poze la ultima zi din liceu.Daca nu ai unde sa le scanezi poti sa mi le dai mie si o sa le scanez eu...

    RăspundețiȘtergere
  10. La Multi Ani ,Relutu (cu o zi intarziere, k niciodata nu stiu exact cand e) .............si poate se face un chef dupa, la casa la Hodarnau :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. ..........si bah!!!......facem toate clasele impreuna sau numai noi?

    RăspundețiȘtergere
  12. inca nu se stie daca vom face singuri sau cu celelate clase. Frumos ar fi sa fim toate clasele.Adi tu cand poti veni: mai sau iunie?

    RăspundețiȘtergere
  13. Hello!!!
    Vă pup pe toţi şi de abia aştept să vă văd!!
    Eu aş vrea in 21 mai dar văd că deja Ioana nu poate, aşa că...nu ştiu ce să zic, eu în 4 iunie cred că sunt in comisia de bac şi nu ştiu cum o să pot lipsi, o să vedem ce va fi până atunci.
    O să caut şi eu nişte poze că am ceva:)
    pa pa

    RăspundețiȘtergere
  14. vai ce ne-am mai inmultit, ce tare :D. Alina , vb cu hulpusa vietii si spune-i sa o sune pe Diana Hategan sau cum o cheama pe cealalta colega a lor din medias si sa inceapa sa sune oameni ca daca sala si astea le rezolvam noi ei nu mai au multe sa faca. sa vb si cu aia ca e si ea in medias. eu cu cine am vb vor sa faca cu noi dar nu sunt in medias si nu se pot ocupa de vb cu profii. daca facem numai noi o sa fie kind of ....mai fain sa fim mai multi.eventual putem sa le spunem si lor sa intre pe blog sa-si dea cu parerea. ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  15. hello!!! vroiam doar sa zic ca sunt si io p-aici :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mersi Vos de urari si asa. Cand vii acasa?da ma pai nu vii tu? Si Roxana ce tot vrei tu sa ne combini cu alte clase. Tot trimiti aici mesaje subliminale. Sa i se taie capul

    RăspundețiȘtergere
  17. Ei sa mi bag acuma mi am dat seama. Ui la Vos unde imi zice La multi ani. Pe blog. The shameeeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  18. Relutu...sper ca apreciezi ca eu ti-am lasat mesaj pe mess offline de La Multi Ani , daaa!!!!! ::PPPP. Sa nu ma bagi in aceasi oala cu Vos:P

    RăspundețiȘtergere
  19. Roxana draga am vb cu Cristina Hulpus, de vreo 3 ori pana acum. Daca vor sa faca cu noi foarte bine, daca nu tb lor, eu nu o mai stresez.Din ce am auzit din 31 mai pana in 4 iunie e BAC.Deci s-ar putea sa facem intalnirea in 21 MAI. Ioana imi pare rau. Daca aveti alte propuneri pt intalnire va rog sa pe postati pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  20. Trebuie sa ne gandim ce profesori vrem sa chemam.Asa ca ar fi foarte bine sa spuneti pe cine vreti sa chemati. la mine e de stiut :Kiselef Lazăr :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Putem să ne gândim și la altă dată, de exemplu 14 mai:) , așa ar avea cineva obiecții?
    bine că suntem numai noi câțiva pe blog și restul...e posibil să nu poată veni nici atunci, e greu să reunești 20 de oameni din toată țara, sau și mai departe:) în aceeași zi la aceeași oră:)așa că...să avem baftă!!
    haideți cu propuneri de profi:
    Muntean de mate
    Muntean de geogra
    Maior de info
    Pumnea de chimie
    Tiriteu de educație
    ar mai fi și alții dar nu mai știu acum
    bineînțeles, cu diriga Kisa vb Reluțu:)
    hai pa

    RăspundețiȘtergere
  22. Te ai gandit tu ca vorbeste Relutu!!! Nu ne trebe Pumnea si Muntean de mate. Da Tiriteu obligatoriu:)). Si dc nu se poate in 4 iunie in 11 nu e bine? sau va grabiti si asa?Sa poata sa vina si Ioana ca macar ea mi-a zis La multi ani.

    RăspundețiȘtergere
  23. simbata nu se poate face? sau trebuie si profii cu ocazia asta sa mai chiuleasca de la ore:P

    RăspundețiȘtergere
  24. Se poate face cand vrem noi. Doar sa nu fie BAC. Am inteles aluzia Relutu: La Multi Ani! eu chiar nu am stiu k e ziua ta decat de pe blog. Sambata nu cred k vor sa vina profi. de obicei se face in cursul saptamanii.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ha! Multumesc. E bine ca a prins cineva aluzia:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Vai mai Relutu, am uitat, :LA MULTI ANI!!!!
    noroc cu blogul asta ca altfel, nu imi aduceam aminte:))
    tot ce vrei tu sa ti se implineasca:*

    RăspundețiȘtergere
  27. Ciao,ce faceti?Ma bucur ca in sfarsit pot lua legatura cu voi.Eu sunt de acord cu data de 24 mai.In legatura cu pozele,am si eu cateva.Va salut pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  28. hodar... bobarr ....poprrrr...sa nu te puna al de sus sa te prezinti fara un fular minim de 2 palme de lat , ca sa avem cu ce impodobi sala cuscrule:))))

    RăspundețiȘtergere
  29. eu cu Alina propunem ziua de 14 mai pt intalnire.
    va fi la Han daca e libera sala , tb sa mergem sa vorbim de meniu.
    sa va ganditi si la profi.
    please!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. daca suntem 20 de persoane cred ca ar trebui un local mai mic nu de 200 de oameni cum e hanul... nu?

    RăspundețiȘtergere
  31. Roxana draga nu inchiriem tot hanul, doar cateva mese.

    RăspundețiȘtergere
  32. salut,ma bucur mult ca o sa ne intalnim ptr ca in 10 ani nu ne-am prea vazut .Eu as vrea daca se poate sa ne intalnim in 14 mai ptr ca la inceputul lui iunie trebuie sa nasc(o sa vin cu burta la gura).

    RăspundețiȘtergere
  33. Salutare la toata lumea. Ma bucur sa va citesc pe toti pe aici si abia astept sa va vad.
    La multi ani Relutu! (better late then never) Sa ti se implineasca dorintele.
    In privinta datei nu am nici o preferinta. Eu sunt momentan in Medias si o sa pot veni oricand.
    Va pup pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  34. La multi ani la gagici si la mamici!

    RăspundețiȘtergere
  35. Adela , felicitări pentru fetiță!!!
    Să fie sănătoasă și să vă bucurați de ea!

    RăspundețiȘtergere
  36. Am modificat data intalnirii. Sper ca toata lumea sa fie multumita. Va fi pe data de 14 MAI, asa o sa poate veni si Ioana. Am cerut de la HAN o oferta. Daca vreti modificari pe ea spuneti. Mai e o problema legata de ora la care va incepe : unii au facut intalnirea de la 1-2 , sau de la 4. Sa va ganditi si la acest aspect.
    Oferta HAN:

    Gustare:
    -rulou de sunca cu hrean
    -chiftelute
    -snitel piept pui
    -muschi file
    -bacon cu cabanos
    -salam
    -ardei cu pasta de branza
    -telemea
    -feta
    -cascaval
    -castraveti
    -rosii
    -masline

    Fel de baza (la alegere):
    -gratar: cotlet, ceafa, piept pui, pulpe de pui dezosate
    -friptura pulpe pui+1/2 portie gratar din carne porc
    -cotlet de porc Dijonese
    -cotlet cu masline verzi si morcovi
    -cotlet de porc a la Bordelaise
    -muschiulet de porc a la Budapesta
    -muschiulet de porc cu sos de vin rosu si capere
    -piept pui cu sos Gorgonzola

    Desert:
    -inghetata asortata
    -inghetata cu sos cald de zmeura
    -inghetata piersicuta

    Cafea (2 buc), suc 0.5, apa 0.5l, bere (o buc.din fiecare), tarie:Campari Orange sau Alexandrion 5*, etc.


    Meniul costa 75 lei/pers.
    Nota: Exemplul dat este orientativ, se pot face modificari daca aveti alte preferinte.

    RăspundețiȘtergere
  37. e ok meniul
    la aperitiv e fff multă mâncare...:)
    ora de început zic să fie de la 16 să mai mergem și acasă de la școală...să ne schimbăm...
    am înțeles că trebuie dat un acont pt sală și pt asta Alina zice că deschide un cont la o bancă unde să depunem fiecare suma care tb, nu neaparat întreaga sumă, dar până în 14 mai tb depusă toată să putem plăti sala la sfârșitul zilei.
    haideți și voi cu păreri sau sugestii:)
    paa

    RăspundețiȘtergere
  38. Hello:). eu sunt de acord, si cu data de 14 Mai, si cu meniul...si cu locatia :)
    Adela...daca intri, da-mi un add pe mess ( ID : bahneanioana ), sa mai pove....ca nu te-am mai vazut de o groaza de ani.:) V-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  39. hello there. mai, eu sunt de acord cu meniul si data, si cu treaba cu contul, ca altfel nu avem cum sa strangem banii. ce mai trebuie vazut e ce profi o sa vina sa stim cat mai platim si pt ei nu? si im plus stie cineva cati colegi vin pana la urma? ne strangem toti :D?
    ne mai auzim. v-am pupat. bye

    RăspundețiȘtergere
  40. hello!Draga Roxana, pt a sti ce profi vin tb sa stim care ati vrea si voi sa vina,adica asteptam un semn de la voi aici pe blog cu numele lor ca degeaba imi aduc eu aminte de Tiriteu ca poate voi ziceti sa nu il chemam, sau Maior, etc. asa ca va rog sa faceti o lista cu care ati vrea sa vina ca nu are rost sa chemam prea multi, avand in vedere ca nu prea mai stim pe unde sunt.
    Cu colegii avem pb ca nu spun toti sigur ca vin, unii au alte treburi in perioada aia, altii nu dau nici un semn desi Alina le-a trimis mail la toti la care le-a dat de urma:)
    oricum toti nu cred ca putem , la cat am fost de .... uniti:)dar poate vreo 15-max 20 reusim.
    Am facut cu Alina lista pe locurile din banci si la randul de la geam am avut pb ca nu ne-am mai amintit toti baietii de acolo:))asa ca...e posibil sa fi uitat pe cineva.de ex de Sirean sau Maris nu mai stim nimic, nu stiu voi:)
    hai pa si astept vesti despre profi de la toti cat de repede.

    RăspundețiȘtergere
  41. Sunt si eu de acord cu intalnirea in mai, meniul si un cont in care sa depunem banii este foarte lejer si simplu pentru toata lumea. Intrebare: venim solo sau cu perechea?
    De profesori sincer nici nu imi mai amintesc foarte multe nume. Nu se poate sa cerem de la liceu o lista si sa incercam sa facem o selectie din cei care au predat mai mult timp la noi?
    va pup.

    RăspundețiȘtergere
  42. Ma bucur ca ati reinceput sa intrati pe blog. Azi o sa vorbesc la Han sa vedem cu cat timp inainte trebuie sa platim. Sincer nu cred ca trebuie sa cerem o lista cu profii; cred ca e suficient sa-i chemam pe cei cu care am avut cele mai multe ore: diriga Muntean si Kisa, normal profu de fizica:), Maior, profa de mate Muntean. Va mai ganditi si voi daca mai vreti sa chemam si pe altii.
    La intalnire eu zic sa venim cu perechea. Mai e ceva: nu am prea primit poze:((

    RăspundețiȘtergere
  43. hello . Sincer eu in afara de profii astia o mai tin minte pe Hulpus de economie, la info habar nu am in afara de Maior , mai sunt aia de limbi straine da nu ii mai stiu , dar anyways e cam fara sens sa il chemam pe profu de educatie , sau?! in privinta perechilor, faceti cum vreti , eu vin singura ca nu am cu cine sa il las pe dan ca nu o cunoaste decat pe ioana si o sa am grija lui tot timpul. asa, pt cateva ore nu se supara nimeni.oricum, eu vin sigur in caz ca nu am spus pana acum :p

    RăspundețiȘtergere
  44. vai tu Roxana, cum sa vii singură? păi ce al meu soț pe cine cunoaște?pe Remus și Alina, și ce? uite așa îi cunoaște pe colegii mei că altă ocazie nu are:))
    eu așa știu de la părinții mei că se merge împreună la întâlnirile astea:)
    acum zic și eu nu altceva, dar era fain să îl cunoaștem și noi pe soțul tău, nu m-am gândit până acum la posibilitatea asta de a nu veni cu soțul, dar în fine...poate vă mai gândiți până atunci.
    În legătură cu profu de educație,am dat si eu un exemplu dar nu îl chemăm clar, în afară de cei enumerați de Alina ar mai fi Cosma de engleza, Neagu de franceza, Pumnea de chimie, Muntean de geogra, Hulpuș de economie, cam aștia sunt.dar dintre ei nu cred ca ii gasim pe toti ca putini dintre ei mai sunt la scoala:(
    Și eu vin sigur:)
    paaa

    RăspundețiȘtergere
  45. Hahaha, de fapt Andreea tu pe al meu sot vrei sa il vezi si nu pe mine, vai vai :P. Tu, exact in 14 mai nu poate veni oricum pt ca face inca o facultate la id si exact atunci are cursuri (are 3 weekenduri pe sem cursuri si mai pierde unul cu o nunta in aprilie). Si eu stiu ca se merge cum vrea lumea, daca sunt putini se merge singur eu asa stiu de la altii care au mai facut anii astia, ca sa avem timp sa stam noi de povesti. Dar ,daca vrem noi o sa mai fie si alte ocazii, putem face o chestie de genul asta anual, fara atata tam tam. Mai vedem. V-am pupat.

    ps. Oameni, scrieti si voi daca veniti sigur sau nu! byeeeee

    RăspundețiȘtergere
  46. Hello!!
    Roxana dragă să știi că pe tine vreau sa te văd:) și motivul pt care nu vine al tău soț este întemeiat așa că...nu mai comentez:)
    paa

    RăspundețiȘtergere
  47. jur pe rosu ca vin:)eu sunt de acord cu orice.cred...eu propun sa veniti si cu odraslele care aveti. si cont am eu deschis dc vreti. vreo 4. deci trust ussssssssssssssssssssssss

    RăspundețiȘtergere
  48. si mersi de urarile de la multi ani. LA CEI CARE MI AU ZIS!!!!!! stresssssssssssssssssssssssssssssssssss

    RăspundețiȘtergere
  49. Saptamana asta o sa ma duc sa achit 300ron , acont pentru sala.Deci ramane stabilit Han si meniul de mai sus. Ora de incepere: 2 sau 4. Inca nu ati raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  50. daca decideti sa venim singuri, nu este o problema. Vin si eu singura. Cu privire la odrasle, a mea are 3 luni si e o scumpa, dar nu cred ca vreti sa ii auziti tipatul de fomica:).

    Unde achitam acontul sau suma necesara? Postati contul please. Si hai sa ne hotaram in ce formula venim ca sa stim cat ne costet.
    A, la 2 este OK pt mine.
    Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  51. Hello,
    Am platit azi acontul de 375ron. (am platit meniul pt Andreea Iuga, Alina Bucin, Hodarnau Ovidiu si prietena, Szold Alexandru). Am stabilit ca ora de incepere ora 14. Mai tb sa facem lista cu profi, sa stim cati bani strangem.Cam atat pt azi:)

    RăspundețiȘtergere
  52. Hello :)...Si eu vin, am zis am zis :). Alina, sa imi zici pe mess contul in care tre sa iti pun banutzii :D...sau ne putem intalni de pasti acasa sa ti dau. Eu....ca partener o iau pe Roxy....da nu platesc si pentru ea, sa ne intelegem :PPPP
    De profi...in afara de cei pe care i-ati zis voi, nici eu nu imi amintesc altii...
    V-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  53. hello!
    dragi colegi:), ne-am gândit ce profi să chemăm și am ajuns la următorii:
    Kiselef Adriana
    Kiselef Lazăr
    Muntean Maria
    Muntean Eugenia
    Maior Mirela (știu ca e la MIU profă)
    Pumnea Camelia
    daca mai aveti si altii in minte va rog sa ne spuneti.
    pt profi tb sa dam banii de sala , adica 75 ron dar mai tb si pt flori la profe:)asa ca...creste suma.
    am hotarat sa nu mai deschidem cont pt bani asa ca tb sa ne intalnim intr-un fel sau altul sa ii luam, eu sau Alina.
    Tb sa facem o invitatie draguta si sa mergem pe la profi, la cat de putini sunt...nu ar tb sa fie complicat, doar ca la dna dirigintă Kiselef tb sa mearga Reluțu, asa ca te asteptam Relutu sa dai un semn cand esti in Mediaș!:)
    hai pa si asteptam vesti:*

    RăspundețiȘtergere
  54. Hello there. Alina, cel mai bine e sa ne dai numarul tau de cont si noi iti viram banii direct acolo plus vreo 2 lei extra in caz ca iti ia comision la plata/retragere whatever. Eu nu am cand sa ma intalnesc cu oamenii prin cluj mai ales zilele astea si oricum mai trebuie sa dam bani si pt profi pe urma . si pe langa asta sunt oameni care stau in Bucuresti sau in alta parte si nu prea le e la indemana sa vina sa te caute la medias. Nu e cel mai bine asa ? ne spui care e termenul limita la plata

    RăspundețiȘtergere
  55. Sfintele sarbatori de Paste sa va aduca liniste in suflet, multa bucurie, sanatate, fericire si puterea de a darui si ajuta semenii.
    Un PAȘTE FERICIT la toți!
    Vă pup:*

    RăspundețiȘtergere
  56. Salutari la toata lumea. Doar azi am aflat de blog. Astept sa ne vedem. V-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  57. Mai copii in ce cont depunem marcile pana la urma?

    RăspundețiȘtergere
  58. Salutare tuturor!

    Dupa cum i-am zis Andreei, eu am o nunta sambata pe 15 mai, in Bacau. Am incercat sa ma sustrag, ieri am aflat sigur ca n-am cum sa nu merg, asa ca din pacate nu voi putea veni la intalnire...

    Propun insa sa dam un semn aici cand venim pe acasa si eventual, daca avem timp, sa ne vedem la o bere/ un suc, ce ziceti?
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  59. hello copii, din cate am vazut cheful o sa tina de la 14 pana pe la 20 sau asa seara si de baut avem un suc o apa o bere. ma gandeam ca poate ar fi mai bine daca am lua ceva chesti pe langa gen campari suc whisky pt ca sigur o sa ne trebuiasca :p.nu de alta , dar altfel nu stiu cum rezista ioana :)) .mai spuneti si voi sa stim pana saptamana viitoare daca mai luam ceva de prin supermarketuri.
    cam atat for now.
    bye bye

    RăspundețiȘtergere
  60. Hello. eu sunt de acord cu ce zice Roxy...ar trebui sa mai luam ceva de baut...Banuiesc ca putem da o fuga inainte de restaurant, daca e ceva, ne intelegem la scoala...si fugim atunci pana la kaufland sau billa sau ce o fi.

    RăspundețiȘtergere
  61. Hello !!
    Ne-am gândit să luăm pt. întâlnirea de la școală o sticlă de șampanie, suc, apă și niște saleuri, așa am vazut eu că fac aștia la SNG:)
    Dacă sunteți de acord dați un semn.
    În legătură cu ținuta , mai ales fetele, :), ce facem? La școală în ceva și la sală în altceva? Cum credeți că trebuie?
    Pe aici pe la mine pe le servici (SNG) aștia zic că mai elegant la sală:)Voi ce ziceți?

    RăspundețiȘtergere
  62. ia auzi whiskey,campari smecherii si boschetarii:))))))))))
    Apropo s-a votat. Andreea tine discursul. Majoritatea decide:D

    RăspundețiȘtergere
  63. Ce discurs?????
    Eu nu țin nici un discurs, sorry!
    Eu nu am participat la vot deci nu se pune, vorbesc foarte serios!!
    Altcineva la rând sau la vot!:)

    RăspundețiȘtergere
  64. Astea cu discursurile sunt boschetareli, da cica trebuie facute. ca no asta e. Roxana tine discursul:))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  65. what?! anyways, nu ne zice nimeni programul de vineri, eu stiu ca la sala e la 2 dar la scoala ??

    RăspundețiȘtergere
  66. Salut!
    Deci mai sunt 4 zile pana o sa ne revedem. Roxana: la scoala la 9:45. Si la sala de la ora 14. Eu si Andreea ne vom ocupa de flori si un cadou pt Kisu. :) Ar trebui sa luam un cadou si la diriga(daca aveti idei postatile pe blog).

    RăspundețiȘtergere
  67. Ar mai fi ceva....poze scanate tot nu am primit; e atunci ar fi foarte bine daca ati aduce cu voi albume cupoze din liceu

    RăspundețiȘtergere
  68. Ce cadou pentru Kisu? Daca e de luat cadouri, ar trebui sa le luam ceva la fiecare...daca nu la nici unul.Parerea mea...Nu putem face discriminari...Sau ii luam doar la diriga si atat...ALinutza, daca vreti voi sa ii luati ceva lui Kisu...eu nu am nimic impotriva....dar sa i-l dati eventual in privat...ca e naspa pentru ceilalti sa vada ca unul primeste cadou, si altii nu. Eu asa zic...

    RăspundețiȘtergere
  69. pt diriga luam cadou si atat si flori la profe. oricum ,ce buget e pt cadou ca sa venim cu idei??

    RăspundețiȘtergere
  70. Asa...mai era ceva...chestia cu tinuta. Ar trebui sa ne hotaram daca ne imbracam trandy fancy, sau casual...ca na, e naspa sa venim una in fusta, si una in blugi. Ma gandesc ca la scoala putem sa mergem si intr-o tinuta mai relax,..si asa cum zice Andreea, sa ne imbracam la restaurant mai helegant :)

    RăspundețiȘtergere
  71. deci la scoala blugi si o camasa, si la sala festiv???

    RăspundețiȘtergere
  72. la Kisu ii luam cadou sa primeasca si el ceva ca la doamne le luam flori la toate si nu e nasol lui sa nu ii luam chiar nimic? ne simtim noi prost pt el:)
    despre ținută...eu m-am referit să nu fim prea elegante dar parcă chiar în blugi la școală...:)nu știu.Eu oricum îmi pregătesc 2 ținute: una mai elegantă la sală și la școală nici chiar de doamnă bătrână dar nici chiar de fătucă:)) acum cum vreți voi.
    la diriga ce să ii luam cadou? bijuterii, tablou, icoană sau...? haideti cu solutii!

    RăspundețiȘtergere
  73. tu alina , luati un cadou pt diriga, la profe flori si la Kisu o sticla de vin ca aia stim ca ii place. nu cred ca e cazul sa ii iei alt cadou.

    RăspundețiȘtergere
  74. la diriga ne gandeam sa luam ceva bijuterii (bratara si brosa, cercei si brosa), la Kisu o tabachera.

    RăspundețiȘtergere
  75. Tu, eu zic ca sa ne gandim la altceva decat bijuterii pt Kisa...nu de alta, da si cu astea, sunt atatea gusturi cate femei, si e greu sa nimeresti ceva sa ii si placa. Si eu ma gandesc ca ar fi mai ok un tablou, sau ceva de genul, si la Kisu o sticla de vin.

    RăspundețiȘtergere
  76. tu fetelor dar ce ar fi sa luati voi din Cluj? ca aveti mai multe optiuni decat noi aici in orasul asta de ras unde nu gasesti nimic de treaba:(
    tabloul tb luat in functie de culorile din casa pe care nu le stim:), sa ii dai sticla de vin la profu...aia nu ii ramane amintire de la noi, nu?
    o tabachera nici nu e scumpa , sper:)
    hai ganditi-va!
    eu merg azi in oras sa vad ce gasesc si vb maine dar puteti sa faceti si voi o plimbare prin molurile de acolo sa cautati ceva mai interesant!
    mie mi ca orice as lua nu le va placea la toti ceilalti si decat sa am povesti mai bine nu:)
    hai pa!

    RăspundețiȘtergere
  77. Alina , noi putem lua cadoul de aici, dar spune cati bani avem de spart pt diriga?? Pt Kisu, o sticla de vin spun si eu ca si la profe le luam numia flori nu amintiri. Deci, pt diriga cati bani?

    RăspundețiȘtergere
  78. deci pt profi 225 ron - pt flori,cadouri, protocol la scoala;
    flori - unu aranjament mai deosebit pt diriga si inca trei buchete pt restul profelor

    RăspundețiȘtergere
  79. catttttttttttttttttttttttt???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  80. de forintzi poate...ca e grelE zilele de azi. Si la acela ce cadou mai fetelor din lumnea intreaga?asa luati-mi si mie ca eu sunt si mai simpatic:))

    RăspundețiȘtergere
  81. tu alina cati bani raman pt cadou la diriga ca de flori ma gandesc ca v-ati interesat si stiti cat costa si alunele de la scoala iar. so, cati bani raman pt cadou sa stiu dupa ce ma uit?

    RăspundețiȘtergere
  82. SI CARE E SMENU CU BLUGII SI ALEA ALEA? ROXANA SI CU IOANA. INSTIGATOARELE

    RăspundețiȘtergere
  83. taci ma ca e cel mai ok asa, blugi si camasa la scoala si costum si rochii la sala.

    RăspundețiȘtergere
  84. hello
    pt toti cei care intră pe blog si nu stiu:
    vineri la liceu la ora 09,45 si la sala la 14.
    am vb cu diriga si a zis ca cineva tb sa spuna cateva cuvinte de multumire macar pt copii care ne vor intampina, asa ca va rog sa va ganditi la un discurs pe care sa il tina cineva:)(eu sigur NU)
    m-am uitat pe site-uri cu vremea si din pacate va ploua:(( asa ca...tinuta cum vreti:) pana la urma!
    fetele de la cluj sper ca luati voi ceva pt diriga ca aici in afara de set de bijuterii nu am ce sa iau.
    bafta!
    ne vedem vineri!!
    paa

    RăspundețiȘtergere
  85. nu stiu de ce am eu impresia ca o sa ne facem de mandra minune cu discursul ala. Dc ploua vineri inseamna ca sunteti niste pacatosi:)

    RăspundețiȘtergere
  86. tu andreea noi ne-am uitat tot la bijuterii dar sunt scumpe rau. cel mai bine cumpara tu setul ala de care zicea alina ca l-ai gasit si gata.

    RăspundețiȘtergere
  87. Roxana o mergem maine sa luam cadoul pt diriga.Eu o sa fiu libera si maine si poimaine asa ca daca vrei sa mai vb , te rog sa ma suni.

    RăspundețiȘtergere
  88. Salut fratilor... pana la urma cum ramane cu tinuta, fiecare cum vrem, sau ramane cu blugi la scoala si elegant la sala? Mai exista varianta sa mergem elegant si la scoala si la sala, ca eu zic ca asa se cuvine. Ce ziceti?

    RăspundețiȘtergere
  89. Asa se cuvine!!! comprende??????? Ne face Alexandru acesta numai din vorbe. Motiv pt care trebie sa tina discursul.What say u?

    RăspundețiȘtergere
  90. A trecut si intalnirea de 10 ani:((
    Cine vrea poze : http://picasaweb.google.com/lh/favorites#activity

    RăspundețiȘtergere
  91. Am pus si pe picasa pozele făcute de mine să le vadă și cei care nu au cont pe facebook:
    http://picasaweb.google.com/100265418496753569226/IntalnireaDe10Ani14Mai2010#
    Vizionare plăcută!

    RăspundețiȘtergere